Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Tar nya tag

Av Sannah - 2 oktober 2007 11:20

Jag har ju inte skrivit på ett tag. Har liksom inte suttit så mycket vid datorn nu över sommaren. Men nu är det dags att börja igen.


Sist jag skrev höll jag ju på mycket med min bantning och mitt rökstopp. Det har inte gått så bra med det över sommaren men nu är det nya tag som gäller. Sedan i Onsdags lever jag enbart på Nutrilett. Det är tufft men det ger snabb viktminskning. Jag har gått ner 4 kg på 5 dagar.

De första 3 dagarna var ett helvete. Hungrig hela tiden. Men nu går det lättare. Fast det gäller att dricka mycket vatten annars blir jag yr direkt.


Om 2 veckor börjar jag arbetsträna på ett kontor här i stan. Det skall bli roligt att komma igång igen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sannah - 5 november 2007 21:17

  Här kan nu varje vecka följa min viktresa. Jag har hållit på med Nutrilett i 5 veckor nu. Går rätt bra och smakerna är jättegoda. Jobbar en hel del u så det blir inte så mycket bloggaden som ni har märkt, men jag skall bättre mig.     ...

Av Sannah - 27 oktober 2007 18:36

Nu har jag varit på nutrilett i 4 veckor och gått ner 11 kilo. Det är jag mycket nöjd med. På jobbet går det fint, trivs verkligen bra där. Dagarna går så fort nu. ...

Av Sannah - 11 oktober 2007 21:47

Nu har jag varit på Nutrilett i 2 veckor och gått ner 9 kg :) Funkar ju jättebra, och gott tycker jag det är oxå. Så gäller det ju bara att inte falla tillbaka i sina gamla matvanor igen utan näta lite nyttigare. Och slut på godis och kakor. ...

Av Sannah - 3 oktober 2007 23:45

5 kilos viktminskning på en vecka. visst är det ju en del vätska som försvinner i början, men ändå. Eftersom jag misslyckades med GI-metoden och varken reductil eller xenical har hjälpt kör jag nu Nutrilett Intensiv Pulverdiet. Jag kom in i Ketos igå...

Av Sannah - 2 september 2007 06:03

-...................... efter ett sommaruppehåll.  Lade ner bantningen under den perioden men har nu satt fat igen :) Berättar mera om det senare idag. Nu skall jag sova lite till. Vaknade av en mardröm :( Kram till er alla därute.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards